wtorek, 5 sierpnia 2014

Pod Lupą- czyli polecam lub niepolecam.


Co prawda post miał być o psich sportach, ale brakowało mi pomysłów na ciekawe przedstawienie wszystkich psich sportów.  Więc przychodzę do was z postem z serii ,,Pod Lupą" tym razem pod lupę biorę przysmaki, które z łatwością kupcie w internetowych sklepach zoologicznych oraz w supermarketach. Więc zaczynamy!

1.Pedigree DENTASTIX FRESH.
Zacznę od przysmaku, który już za pewne  nie raz widzieliście na półkach w supermarketach czyli od przysmaków DENTASTIX, a dokładniej DENTASTIX FRESH. Pewnie wiele z was sądzi, że Pedigree to najgorsza firma, a co o tym sądzę ja? Poniekąd się zgadzam,  bo przecież karma która ma 4% mięsa,  a właściwie produktów pochodzenia mięsnego nie może być dobra. Ale we wszystkim powinniśmy z najść umiar np. jeśli pies raz na pół roku zje saszetkę mokrej karmy firmy Pedigree to przecież nic mu się nie stanie, ale wracając do przysmaków. Przysmaki DENTASTIX są podzielone na trzy rozmiary, które znaczenie różnią się swoją wielkością. Przez co możemy dopasować wielkość przysmaku do swojego pupila, a to duży plus. Przysmak ma dość intensywny zapach,  ale nie drażni on ludzkiego nosa, ani nieodstraszania psiej mordki. Jak wygląda smakołyk? Smakołyk jest w kształcie litery X co pozwala na jeszcze lepsze usuwanie kamienia nazębnego. 


 

 


Kolejna dość ważna kwestia, czyli cena. Ile kosztuje taki rarytas?  Ceny są różne, wszystko zależy od rozmiaru. Przysmak dla psa małego to ok. 7/8zł., średniego 8/9zł, a dla dużego 9/10zł. Oczywiście ceny zależą od danego marketu. A teraz moje zdanie:
-Przysmak jest warty swojej ceny, skutecznie zwalcza problemy z uzębieniem naszego psa. Szczególnie te mniejsze, bo z większymi nigdy się nie zmagaliśmy. Czyli... polecam! 


2.DogMio Bonies
Przysmaki Bonies firmy DogMio z łatwością znajdziecie w internetowym sklepie zooplus. W opakowaniu znajduję się 1kg. przysmaków. Przysmaki mają kształt kostek, kostki są dość spore ich wymiary ro 4x2cm. Jednym z plusów produktu jest to, że w opakowaniu nie powiewa nudą! To znaczy, w opakowaniu znajdziemy 4 kolory kostek czyli.... 4 inne smaki :)  Dzięki temu przysmak nie znudzi się psu.


                                     

Tak jak pewnie zauważyliście przysmaki są zbożowe. Czyli nie dla każdego, ale mimo to polecam!


Opis przysmaków był dość krótki. Dlaczego ? Jestem za granicą,a tu nie zawsze jest czas i internet. Więc nie było łatwo, ale mam nadzieje, że mimo tych ''błędów'' się wam spodoba. Zdjęcia nie są mojego autorstwa (!). Wszystkie zdjęcia pochodzą z sklepu zooplus. Bo jak wiecie zepsuł mi się aparat i nie miałam jak zrobić zdjęć :\ Do następnego !
 

9 komentarzy:

  1. Moja Figa próbowała zwykłych Dentastix-ów:) Świetna recenzja:)
    Pozdrawiamy N , F & Ś
    http://na-czteery-lapy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dejzuś dość często dostaje Dentastix'y, ale raczej jako przysmak, bo szczerze powiedziawszy nie za bardzo wierzę w ich działanie... A co do karmy to masz absolutną rację, moja sunia jada Pedigree Vital Protection na zmianę z domowym jedzeniem i wszystko z jej zdrowiem jest ok ;)
    Tych drugich smakołyków nigdy nie miałam okazji kupić - wyglądają fajnie, szkoda tylko że zbożowe.

    Pozdrawiamy :)
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też używam jako przysmak, ale wydaje mi się, że działanie mają dobre (bynajmniej na moim Miko).

      Usuń
  3. Bardzo fajna recenzja :)
    Pozdrawiamy :)
    Ola i Piano

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna recenzja, nie polecam przysmaków/karm z marketów, jest tam mało mięsa,a dużo barwników.

    Zapraszam do nas Śliczna suczka :) Jessie też jest wielkim śpiochem,potrafi spać do 11 :D

    Zapraszamy do nas http://jessie-diana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również preferuje przysmaki naturalne, ale czasami pozwalamy sobie na rarytasy z marketów =)

      Usuń
  5. Bardzo fajny blog, dodaję do obserwowanych i będę wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe recenzję :)

    Zapraszam także do nas:
    http://moje-futrzaki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń