czwartek, 14 sierpnia 2014

Postanowienia i zadania na miesiąc wrzesień :) !

Cześć moi kochani ! Dziś witam was z postem innym niż wszystkie inne, które widniały na moim blogu. Po pierwsze wspomnę trochę o nowym wyglądzie, który do nas zawitał i opowiem, a właściwie napiszę o naszych postanowieniach na nowy miesiąc -wrzesień. No więc aby nie przeciągać, zaczynamy !

Uff.. myślałem już, że będziesz dalej tak zanudzać.


 Postanowiłam, że wykorzystamy wrzesień w 100% ! No więc jakie są moje postanowienia i cele?
Postanowienia na wrzesień:
-dwa razy w tygodniu spacer trzygodzinny,
-dwa/trzy razy nauka w obcych miejscach (na początku głównie polna droga),
-podawanie jedzenia o stałych porach,
-przynajmniej dwa razy w tygodniu Kłapouchy będzie dostawał KONG'A,
Oraz cele, Miko nauczy się:
-chodzić przy nodze na smyczy,
-komendy ukłon,
-bezbłędnie łapać frisbee,
- udoskonalić wszystkie sztuczki, szczególnie ósemkę i czołganie się. 

Podpunktów nie jest zbyt dużo, ale pracy będzie wiele. Postanowiłam, że co miesiąc będę wam pisała o nowych celach i o tym czy zrealizowałam poprzednie. Mam nadzieje , że większość celi i postanowień będzie wyglądała tak, czyli wykonane oraz, że cały pomysł oraz seria się wam spodoba :) Zachęcam innych blogerów oraz właścicieli psów to stawiania sobie takich celi i postanowień, na pewno po miesiącu zobaczycie pierwsze efekty waszych starań, a innym pokażecie, że nie jest łatwo, ale jest warto♥ !

A ja myślałem, że wrzesień to miesiąc zabawy...


A teraz kilka słów o naszym nowym wyglądzie. Białe kolory zamieniłam na fiolet, który przypadł mi do gustu, sama nie wiem dlaczego. Nagłówek robiony przeze mnie, choć nie jest idealny to mnie się podoba mam nadzieję, że wam też. Oczywiście zapadła też wielka zmiana w szablonie. Nowy szablon dodał powagi blogowi, a nowe gadżety ułatwiły obserwowanie bloga oraz przeglądanie popularnych postów, a wy co sądzicie o nowym wyglądzie bloga ? Piszcie również jak się podobają nasze postanowienia, a może macie jakieś wskazówki dla nas ? Pozdrawiam was gorąco, a już 1 lub 2 sierpnia dam wam znać o moich efektach pracy z psem ;)


34 komentarze:

  1. Będziemy do Was zaglądać, fajne miejsce:-)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog, obserwuję :) Na pewno będziemy tu zaglądać. Co do pomysłu to myślę że jest świetny, może sama go wypróbuję. Lusia nie dawno nauczyła się ukłonu i już wykonuje go bezbłędnie :) Wygląd mi się podoba a co do nagłówka to jak zrobiłaś że ma przezroczyste tło bo ja próbowałam i nie umiem. A i jeszcze w jakim programie go zrobiłaś?
    Pozdrawiamy
    http://swiatoczamiluny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje. Zapraszam do przyłączenia się do ''akcji', a co do ukłonu to gratuluje i życzę dalszych sukcesów w zakresie tresury i nie tylko. Nagłówek robiłam w pixrl, aby zrobić przeźroczysty musisz dać na ikonkę z różdżką najeżdżasz na tło, później klik i wytnij. Mam nadzieje, że zrozumiałaś pozdrawiam :) !

      Usuń
  3. Nowy wygląd jest bardzo ciekawy :) Nagłówek prześliczny :)
    Mam nadzieje, że uda Wam się zrealizować wrześniowe plany.
    Będziemy Was odwiedzać, a ja zapraszam Was do nas, http://codziennebeagle.blogspot.com

    Pozdrawiam :)
    Weronika i Molly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, do was również wpadnę ;) !
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Jak tu ślicznie!*.*
    Fajne plany, chociaż nie jest ich MEGA dużo, to są konkretne i jasne :)
    Mam nadzieje, że uda Wam się wszystkie zrealizować :D
    A i obowiązkowo pochwalcie się efektami :D
    Pozdrawiamy ;) Ola i Piano :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje. Co do planów to nie ma ich za wiele, ale nie chciałam na sam początek się zniechęcić i dać sobie za dużo celów, ponieważ porażka na samym starcie nie jest w moim wypadku najlepsza :) Również pozdrawiam !

      Usuń
  5. Bardzo ładny nowy wygląd :) Bardzo fajne plany :) Ja też muszę wprowadzić spacery w mój grafik, jeśli mi tylko szkoła pozwoli :/ :)
    Super post, jak zawsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Po co myśleć już o postanowieniach na wrzesień? Przecież mamy jeszcze sierpień ;]]
    Wygląd jest bardzo fajny, aczkolwiek niezbyt podoba mi się nagłówek ze zdjęciem.. Przepraszam, ale dla mnie jest taki 'mdły'. Ale w końcu to Twój blog! Ważne, ze Tobie się podoba a nie Nam :))
    Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy na nowego posta ;
    http://saga-nasze-szalone-przygody.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już intensywnie myślę o wrześniu bo teraz jestem na wyjeździe bez psa :\ Więc już tera myślę co z nim będę robić♥ Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Powodzenia w realizacji planów! Na pewno wszystko się uda :) Wygląd świetny, czy te zdjęcia specjalnie tak wystają? Bo niezbyt estetycznie to wygląda, ale jeśli tak ma być, to sorry. A, i jeszcze chyba się pomyliłaś, napisałaś, że o efektach poinformujesz nas 1, 2 sierpnia, czyżby dopiero w przyszłym roku? ;)
    Pozdrawiamy, Maria i Harry.
    http://dziennik-mojego-labka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia nie wystają tak specjalnie, ale w żaden sposób nie mogłam ich ''uporządkować'', ale w następnym poście postaram się uniknąć takiej sytuacji. Co do efektach to oczywiście poinformuje was 1, 2 października. Za chwilkę to zmienię, pozdrawiam ;)

      Usuń
  8. Cieszę się,że do nas zajrzałaś bo ja też nie wpadłam jeszcze na Twojego bloga :). A zapowiada się super ;).
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na efekty, piesek jest cuudowny.
    Oby wam się udało
    kolorowy-kwiatuszek.blogspot.com
    inne--spojrzenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i mam nadzieje, że damy rade wszystko wykonać w terminie.

      Usuń
  10. Jejj, świetne zdjęcia :) Ślicznego masz psa. http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super blog! uwielbiam bloga o tej tematyce. Jednak minusem jest wielkość zdjęć, za duże znacznie, i wyjeżdżają za szablon. http://aguliona-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem muszę następnym razem zmniejszyć zdjęcia :)

      Usuń
  12. U nas takie postanowienie zawsze kończyły się fiaskiem :D W naszym przypadku po prostu lepszy był spotan, i wykorzystywanie wolnych chwil :)
    Ale życzymy wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki nochal świetny! :) Dziękuję, że podałaś link do swojego bloga, pomniejsz zdjęcia i będzie super!

    Pozdrawiamy, yorkiejakworkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, następnym razem na pewno zmniejszę zdjęcia :)

      Usuń
  14. Witam ;)
    Trzymam za was kciuki abyście wytrwali w postanowieniach i spisali się na medal!
    Świetny psiak i fajne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam.
    Aga
    blog.swiatzpsem.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł z tymi celami :D Czy mogłabym robić coś takiego u siebie na blogu? Oczywiście napisze z kad wzięłam pomysł na taki post :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli napiszesz z kąt wzięłaś pomysł to jasne :)

      Usuń
    2. Dzięki, oczywiście że napiszę :D

      Usuń
  16. Wygląd bloga jest fantastyczny! Jedynie wkurzające są małe pixele widoczne w nagłówku, ale pomimo tego super! A co do planów, to powodzenia w realizacji!

    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado
    Zapraszamy do nas: fado-labrador-retriever-biszkoptowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, co do pixeli to mnie też to denerwowało, ale niestety nie mogę tego zmienić.

      Usuń
  17. Bardzo fajny blog na pewno bedziemy tu zaglądać :)
    http://golden-luna.blogspot.com/ zapraszamy

    Pozdrawiamy Ola&Luna

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląd bardzo fajny, nagłówek też niczego sobie. Miko ma takie minki, a Twoje opisy tylko rozwalają na łopatki :D Co do postanowień, to jest ich trochę. Wrzesień to też nauka, więc życzę powodzonka w pogodzeniu wszystkiego.
    Pozdrawiam,
    MDB
    http://ze-szpicami-pod-jednym-dachem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń