środa, 20 sierpnia 2014

Pytania&Odpowiedzi -P&O.

Cześć, dziś odpowiem na trzynaście waszych pytań, które zadaliście mi na naszym fan page (na który oczywiście zapraszam). Aby was nie zanudzić zaczynamy ;) !

Dlaczego wybrałaś imię Miko?
 Prawda jest taka, że to nie ja wybrałam imię, a hodowca Kłapouchego. A, że Kłapouchy reagował na nie to postanowiłam, że te imię mu zostanie.

Miko jest z hodowli? Jeżeli tak, jak się nazywa (hodowla:D)?
Tak, Miko jest z hodowli. Powiem szczerze, że niezbyt pamiętam jak dokładnie nazywa się hodowla z której pochodzi Miko, ale jeśli się nie mylę była to ,,Hodowla spod złotej strugi'' lub coś podobnego.



Dlaczego akurat ,,Miko''?
Nie wiem o co dokładnie chodzi w tym pytaniu, jeśli chodzi o imię to odpowiedź już znacie, a jeśli chodzi o ,,Dlaczego włąśnie ten labrador, a nie tamten?''. To zaraz odpowiedź poznacie.

Dlaczego wybrałaś Mika?
I tutaj znów muszę was rozczarować bo ta decyzja również nie należała do mnie. W hodowli gdzie przebywał Miko były cztery szczeniaki dwie suczki, biszkoptowe oraz dwa czarne labradory. A z pośród dwóch czarnuchów właściwego laba wybierał .... mój tato :) To właśnie on był w tej hodowli i tak na prawdę to on wszystko załatwił (za co mu bardzo dziękuje♥). Mój tato wybrał właśnie Miko bo..., bo robił śmieszne miny , nie wiem jak was, ale gdy ja to usłyszałam to zaczęłam się śmiać. Ale muszę przyznać, ze Miko jest zawodowym aktorem, ale za to go właśnie między innymi kocham♥♥♥


Jaką karmę je M.?
Niestety nie pamiętam nazwy, a tak jak wiecie jestem za granicą więc nie mogę w żaden sposób sprawdzić. Obecnie z Miko jesteśmy na etapie poszukiwać dobrej jakościowo karmy no i najlepiej, żeby nie kosztowała krocie. Bo jak wiecie Miko ma ogromny apetyt, a to oznacza duże wydatki karmowe :)

Wymienisz jakie sztuczki umie M.? 
 Wymieniałam to ostatnio więc zapraszam do postu ,,Tag: Mój zdolny pies.''. 
Jaki był największy wybryk Miko?
Jak się tak zastanowię to przez te dwa lata Miko zrobił mi trzy dość duże wybryki. 
Pierwszy- spacerek do sąsiedniej wioski, która jest oddalona od naszej wioski o ok. 3 kilometry. Ten wybryk był pierwszym wybrykiem Miko i na szczęście już się on nie powtarza.
Drugi- uduszenie i złapanie zająca, wyobrażacie sobie to ? Wiem, że brzmi dramatycznie, ale niestety to prawda. Kłapouchy jak większość retrieverów posiada myśliwski instynkt no więc w sumie się mu nie dziwię. Choć nigdy nie zapomnę jaki był dumy ze swojej ''zdobyczy'', chciał ją nawet zanieść do domu, ale oczywiście mu nie pozwoliłam.
Trzeci- złapanie kota i chęć zagryzienia go. Jeśli chodzi o ten wybryk to sama jestem sobie wina, gdybym od początku uczyła go dobrych nawyków to takie sytuacje nie miały by miejsca, ale kto wtedy myślał, że do mojego domu wprowadza się dwa koty. No właśnie....

Jak mówisz na Miko? W sensie takie ksywki ?
Hymm... Kłapouchy, Cielaczek, Baranek i to chyba tyle. 

Od początku miał być Miko czy jakieś inne imiona ?  
Nie, Miko miał się nazywać Baddy, choć teraz na pewno bym go tak nie nazwała.

Miko szybko niszczy zabawki ? 
Wszystko zależy od ich wykonanie i sposobów użytkowania. Ogólnie wydaj mi się, że Miko nie jest jakimś wielkim niszczycielem, ale gdybym zostawiła zabawki same z nim to jestem pewna, że przetrwały by jedynie zabawki z kauczuku czyli kong oraz frisbee. 

Dużo śpi czy raczej jest aktywny ?
Tak jak na retrievera przystało jest bardzo aktywnym psem.
 
Ile lat masz Miko?
Niedługo stukną nam dwa lata, naszej świetnej przyjaźni♥ 



No więc to było by na tyle, jeśli macie ochotę to zadawajcie mi pytania w komentarzu, a ja już wkrótce zrobię kolejny wpis z serii ,,Pytania&Odpowiedzi -P&O''.  Zapraszam was również na szybki konkurs rzeczowy u Kłapouchego.   No więc to jak na razie tyle, do zobaczenia wkrótce :* !

7 komentarzy:

  1. Super blog!
    Ślicznego masz tego psa :3
    Zapraszamy do nas -- > http://szklanezycie00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie pasowałoby do niego Baddy :) Fajny post :D
    pozdrawiamy : beagle-pikus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się czytało :). Miko jest pięknym psem :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Miko to fajne imię i bardzo do niego pasuje :)
    Pozdrawiamy, Maria i Harry
    dziennik-mojego-labka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc, nie wyobrażam sobie tego słodziaka w innym imieniu niż Miko :D
    Świetny post :) Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Duży pies tonie znaczy wielkie wydatki na karme:-) labradory kochają jeść ale musimy być asertywni w tej kwestii hihi:-):-):-)
    Swoją droga piękny labrador!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia :) Miko bardzo do niego pasuje i jakoś nie widzi mi się w innym imieniu :)

    OdpowiedzUsuń