czwartek, 28 sierpnia 2014

Podsumowanie wakacji oraz trochę spraw organizacyjnych.

I kto by pomyślał, że jeszcze niespełna dwa miesiące temu większość z nas opuszczała mury szkół i budynków pracy. A już wkrótce będziemy musieli wrócić do codziennych obowiązków. Jeśli chcesz wiedzieć jak spędziliśmy dwa miesiące wakacji, zapraszam do dalszego czytania ;)



Nie będziemy kłamać, że wakacje wykorzystaliśmy na 100% ani, że wakacyjne chwile spędzaliśmy na treningach, spacerach oraz innych psich rozrywkach bo tak niestety nie było, ale zaczynając od początku. Pierwsze tygodnie spędziliśmy wyłącznie na leniuchowaniu, rzadkie spacery, zero treningów, czasami trochę zabawy. Później mój wyjazd nad morze bez psa, następnie powrót ... i, no i w sumie również leniuchowanie. Choć już nie takie jak na początku zdecydowanie więcej szkoleń, częstsze spacery, ale mniej zabawy. Następnie niespodziewany wyjazd za granicę również bez Kłapouchego, który znów pozostał z dziadkiem tym razem na całe dwa tygodnie. Po powrocie dużo zabawy, szkoleń, ale jednak nie za wiele spacerów z powodu pogody. 


A jak jest teraz ? Teraz nie jest lepiej można powiedzieć nawet gorzej. Teraz cała moja uwaga skupia się na nowym roku szkolnym, aparacie który muszę kupić. Oczywiście nie mówię, że nie zajmuję się w ogóle psem, ale jednak wydaje mi się, że stać nas na większą aktywność.


I teraz trochę słów o organizacji. Posty będą pojawiać się rzadziej, ponieważ nie mam czym robić zdjęć, ale już wkrótce się do zmieni. Jednak przez ten okres posty będą ukazywały się rzadziej, na pocieszenie mogę powiedzieć, że po zakupie nowego sprzętu pojawią się między innymi posty o tym jak zrobić psie ciasteczka, recenzje produktów, jak nauczyć sztuczki _____ (jak na razie nie zdradzę jaka będzie to sztuczka ;) ) i wiele wiele innych. Dlatego zapraszamy do obserwowania :) !


34 komentarze:

  1. Wakacje mają być przede wszystkim przyjemne, a nie pracowite:-) jak były spacery wspólnie spędzony czas to na pewno było cudowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno nie wyklucza drugiego. Kłapouchy chętnie ze mną współpracuje, uczymy się nowych rzeczy i dodatkowo świetnie się bawimy więc wydaje mi się, że jest to czasami nawet lepsze od standardowego spaceru. Nasze szklenia to często multum zabawy, której czasami brakuje na spacerze więc wydaje mi się, że jest to lepsza forma od spaceru.

      Usuń
  2. Super piesek! Też myśleliśmy o labradorze, ale jakoś nie wyszło...
    Ja w tym roku byłam nad morzem tak jak ty, ale z psem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tam, ważne jest to że przynajmniej z Miko wypoczęłaś :D Ja z Knapikiem też za dużo nie ćwiczyliśmy :D
    Obserwuję! POZDRAWIAM W&K <3
    swiat-oczami-knapika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za komentarz oraz obserwacje bo jak pewnie wiesz to daje dużo motywacji do dalszego działania♥

      Usuń
  4. 2 zdjęcie bardzo mi się podoba.Super blog!

    http://stadomustanga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje. Zdjęcie było robione zwykłym telefonem komórkowym więc bardzo się cieszę, że się podoba.

      Usuń
  5. Psa nie mam, mieć nie będę dopóki kicia za przeproszeniem nie kopnie w kalendarz (długie lata) ;) Zresztą, zawsze miałam koty, do psów się jeszcze nie przekonałam. Dla mnie są zbyt... ruchliwe i głośne XD Mimo to, muszę przyznać,że zdjęcia są przepiękne a blog- dobra robota.
    Pozdrawiam.
    przezstrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wszystko da się połączyć. Jeśli kot jest już dorosły to pies z pewnością go zaakceptuje. Do tego ras psów jest bodajże ponad 300 więc z pewnością, każdy znajdzie coś dla siebie np. buldogi -psy mało aktywne, często lenie lub mopsy -również psy mało aktywne. Jest w czym przebierać ;)
      Bardzo dziękuje za tak dobrą ocenę zdjęć oraz bloga, również pozdrawiam.

      Usuń
  6. Super zdjęcia :) Ja też poluję na nowy sprzęt :)
    Pozdrawiamy :D
    Ola i Piano

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądziłam, że zdjęcia robione zwykłym telefonem komórkowym będą tak chwalone, ale oczywiście dziękuje.

      Usuń
  7. Super zdjęcia. No cóż wakacje są nie tylko po to by biegać ale także odpocząć. Wiadomo że każdemu czasami brakuje czasu. Na pewno to nadrobicie. Poza tym pogoda nie dopisywała przez część wakacji.
    Pozdrawiamy
    Ala&Luna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety pogoda zostawiała wiele do życzenia, ale trzeba się cieszyć tym co mamy.

      Usuń
  8. Fajne zdjęcia, widać, że wakacje były udane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia :)
    Ciekawy post C:

    Pozdrawiamy, przezoczypolapy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, zdjęcia robione telefonem więc bardzo się cieszę, że się podoba :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  10. Eh... Już koniec spacerów!
    Ciekawy post, pozdrawiam i zapraszam niebawem na: http://jungaswille-fuga.blogspot.com ;)

    Sombra

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety koniec wakacji i znów ta okropna monotonia: szkoła dom szkoła dom...
    Bardzo ładne zdjęcia. Och, ile ja bym dała, żeby mieć psa ;'(

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej. Miko jest śliczny <3 Mam do ciebię pytanie: jaki polecasz internetowy sklep dla psów. Bo ja chcem zacząć tresować mojego psa, ale ma już 5 lat i to york. I jakie przysmaki polecasz, żeby zachęcić psa do robienia sztuczek?
    Przypominam iż to mały piesek :)
    Odpowiedz jeśli możesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hymm zależy co najbardziej cenisz w takich sklepach. Jeśli chodzi o szybką przesyłkę to tu zdecydowanie polecam zooplus.pl. Jeśli chodzi o miłą obsługę to polecam psiabuda.pl (mają swój profil na facebooku i tam można o wszystko spytać). Jednak u nich czas dostawy jest dość długi. No więc w tych dwóch sklepach zamawiam najczęściej. Jeśli chodzi o przysmaki to najlepiej te śmierdzące, ponieważ psy kochają takie przysmaki. Oczywiście smaki mają śmierdzieć mięsem itp., a nie jakąś chemią ;) Jeśli masz jeszcze jakieś pytania to pisz chętnie odpowiem :)

      Usuń
  13. Witaj.
    Zauważyłam, że bardzo kochasz swojego pieska i chcesz z nim spędzać każdą wolną chwilę. Masz rację, bo pies to wielkie szczęście dla każdego człowieka. Każdy kogo znam oddałby wiele, żeby mieć takiego przyjaciela, więc gdy narozrabia lub zrobi coś nie po twojej myśli- pomyśl o tym.
    Pozdrawiam Ciebie i Miko. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziękuje, masz racje pies to cudowny skarb♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Skoro na blogu niedługo będzie się działo to chętnie będziemy wpadać częściej ;)
    Obserwujemy i zapraszamy również do siebie, oczywiście jeżeli będziesz miała chęć i czas :)
    nasz blog : firo1331.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze chciałam mieć labradora...
    http://ilovedogs191.blogspot.com
    Może wpadniecie i zostawcie po Sb ślad?? :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko w twoich rękach... Z pewnością zajrzę ;)

      Usuń
  17. U mnie wakacje z psami też nie były jakieś super , prawie 0 spacerów przez upały , a za tym idzie też brak sztuczek , bo gorąco i wgl , ale za to teraz jest ciekawiej , nie za zimno , nie za gorąco , wsam raz na spacery, sztuczki i szkolenia ;)
    Zapraszam do nas ;) http://swiatmoichzwierzakow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. No tak.. ja to się śmieję, ze przeklinam szkołę.. Akurat teraz ten tydzień jeszcze nie będzie mnie w szkole. Problemy osobiste. Ale już w następnym tygodniu.. Znów lekcjee, jejku, jak ja nie lubię szkoły..
    Teraz znów tak mało poświęcam Sadze.. do tego ten wypadek..
    No nic, pozdrawiamy i życzymy MIŁEJ szkoły..
    Saga-nasze-szalone-przygody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznego masz ! <3 obserwuję bloag :3 i licze na to samo zaobserwować możesz mnie na samym dole :D i pozdrowniki dla psiaczka !

    OdpowiedzUsuń