sobota, 12 lipca 2014

Jak ochłodzić psa w upalne dni?

Hej, dziś post który zapewne przyda się wielu osobą (bynajmniej mam taką nadzieję), ale żeby nie przedłużać to zaczynamy!


1. Lody.
Oczywiście chodzi tu o psie lody, bo te ze sklepów mogą zaszkodzić naszym psom.


Co trzeba zrobić?
Włóż przysmaki do naczynka (możesz też użyć karmy), następnie zalej psie smakołyki gorącą wodą (wrzątkiem) i czekaj, aż smakołyki się ''rozpuszczą''. Gdy przysmaki nabiorą takiego wyglądu jak na zdjęciu 3 i 4 przelej je do plastikowych pojemników i włóż do zamrażarki, a w upalne dni wyciąg i daj psu ;)


2. Kąpiel
Nawet pies wie, że kąpiel pomaga w ochłodzeniu się więc jeśli twój pies nie boi się panicznie wody to pójdź z nim nad rzekę lub inny zbiornik wodny.

Dla Miko to świetna ochłoda, a przy okazji dobra zabawa.




3. Mrożony KONG.
Niekoniecznie musi to być kong. Wystarczy, że zabawka ma wiele rowków i dziurek, ale jeżeli mamy KONGI to najlepiej wybrać KONGA Goodie Bone. Niestety my takiego nie mamy, ale skorzystaliśmy z klastycznego KONGA, czyli z tak zwanego bałwanka.



Co trzeba zrobić?
Włożyć do KONGA przysmaki i/lub karmę. Następnie dodać dżem (tak jak na zdjęciu nr 3). Później owinąć zabawkę folią, a następnie włożyć do zamrażarki i czekać, aż dżem się zamrozi.



4.Okłady.
Ostatnim sposobem, który wpadł mi na myśl to okłady.
Co będzie potrzebne? Ręcznik i woda. Moczymy ręcznik chłodną wodą, a następnie przykładamy ręcznik do sierści psa. Metoda sprawdzi się u psów małych ras, z psami większymi mogą być już kłopoty.

No więc to wszystko, pisz czy pomysły ci się podobały, jeśli masz inne pomysły to podziel się z nami w komentarzu. Ten post był na ''zamówienie'' Agnieszki, jeżeli ty też chcesz post na jakiś temat to pisz! Możliwe, że taki post zrobię ;) Do zobaczenia w następnym poście!

17 komentarzy:

  1. Super ! Ja na razie nie muszę chłodzic Diany, bo pogoda nie dopisuje i jest wystarczająco zimno.

    jessie-diana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super porady :) w najbliższym czasie na pewno spróbuję lodów dla psa:) ! dziękuję i pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysły ogólnie super, ale nie dawaj psu dżemu, bo ma duzo cukru :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My akurat mieliśmy dżem z obniżoną zawartością cukru i 'bez'' konserwantów. Wiem, że to nie zmienia faktu, że ten cukier tam jest, ale moim zdaniem jeśli pies czasami coś takiego dostanie to nic mu się nie stanie (oczywiście każdy pies ma inny układ pokarmowy, więc to zależy też jaki jest pies).

      Usuń
  4. Fajny post , i przydatny , ja najczęściej w upalne dni idę z psami na prawie cały dzień nad staw , i psiaki się schłodzą , a nawet ja :D
    http://rambo-aza-i-max.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne pomysły :) Muszę zrobić te psie lody :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Supcio na pewno przydadzą sie te propozycje

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanie czy do zrobienia lodów trzeba coś dolać jak się zamraża ?
    (Wode , Mleko )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wody jest za mało to wodę tak, aby woda zalewała przysmaki (mam nadzieje, że zrozumiałeś/aś o co mi chodzi :) ).

      Usuń
  8. Tajne tylko. Mogłas dodać efekt końcowy

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog!
    Przeczytałam kilka ostatnich wpisów < czyli jak się okazuje wszystkie od początku> :3
    Zaraz zrobię lody dla mojego piesia <3
    Super pomysł

    Zapraszam też do mnie:
    http://wymyslone-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku pomysły są świetne.
    Muszę pokazać je mojej siostrze może zrobimy coś takiego ;)
    kolorowy-kwiatuszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne pomysły na schłodzenie psiaka w upalne dni :)
    Na pewno wykorzystam ten post, żeby umilić Piano gorąc :D
    Pozdrawiamy!
    http://borderoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne pomysły szczególnie na upalne dni dla psów ;)

    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Extra pomysły, naprawdę :) Może wykorzystam któryś dla mojego pieska, bo jak widać za oknem w ciągu dnia słońce szaleje...
    Zuzey-world.blogspot.com <-- na razie wstępna notka, ale już jutro pojawi się pierwszy post :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. dżem? no nie wieżę, od kiedy pies je takie świństwa, regulatory i inne badziewia? Kup mu pożądną karmę..

    OdpowiedzUsuń