czwartek, 10 lipca 2014

Pod Lupą- czyli polecam lub nie polecam.

Hej, dziś pokaże wam parę produktów i ''wystawie'' swoją ocenę.

1. Klikier z firmy KARIE.
Mam dwa klikiery tej firmy i bardzo je sobie chwalę.  Jedyne co może je uszkodzić to woda. Jeśli klikier spotka się z wodą to w skutku klikier zardzewieje (będziecie to mogli zaobserwować na żółtym klikierze). Klikiery dostępne są w sklepie zooplus (i tam je kupiłam) za 4,80 (jedną sztuka). Polecamy!



Jak widać trochę się porysowały, ale i tak działają znakomicie.

Tak właśnie będzie wyglądał klikier po kontakcie z wodą. 

2. Wysokotonowy, bezdźwiękowy gwizdek dla psa firmy TRIXIE.
Gwizdek również kupiony w sklepie zooplus, za 5,80 (w promocji).Gwizdek według mnie w ogóle się nie sprawdza. Pies w ogóle na niego nie reaguje, jednym słowem nie polecam!


Gwizdek ma 8cm.

3. Ciasteczka Lolo Pets.
Ciasteczka dostaliśmy w prezencie od internetowego sklepu zoologicznego PSIABUDA (za prezencik bardzo dziękujemy), ale wracajmy do tematu.  Przysmaki możemy zamówić na E-Pazur za 5 złoty i 55 groszy za 21 dekagramów. Z tego co wywnioskowałam kosteczki są w różnych rozmiarach, a to na pewno będzie wielkim plusem. 



My testowaliśmy ciasteczka o rozmiarze S. 



Drugim też dość dużym plusem jest to, że ciasteczka są dostępne w czterech smakach -waniliowy, czekoladowy, bananowy, warzywne. To były dwa najważniejsze powody dlaczego polecamy wam te ciasteczka (jeżeli będziecie chcieli to z pewnością napiszę o nich recenzje ;) ).






Czekam na wasze komentarze, mile widziane tematy na następne posty ☺!

6 komentarzy:

  1. Pewnie skuszę się na ten klikier :) Super pościk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak kliker jst super

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z tego miałam tylko ciasteczka Lolo.
    Ale ogólnie to nie kupuję psiastek na wagę. Te akurat wygrałam w konkursie :)

    jessie-diana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasteczka Lolo są dostępne w opakowaniach ;)

      Usuń
  4. ogólnie superowe ;)) tutaj jest napisane co jest dobre a dzięki temu inni kupią swoim psom to co jest naprawdę dobre i nie stracą na coś co się do niczego nie nadaje. ;) pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń