sobota, 14 czerwca 2014

Zmiana.

Postanowiłam usunąć wszystkie poprzednie posty i zacząć blogować od początku. Mam nadzieje, że ta zmiana wyjdzie mi i wam na dobre. Na początek postanowiłam więc dać 25 faktów o Miko:

  1. Miko jest strasznym łakomczuchem.
  2. Miko nie lubi kotów.
  3. Miko uwielbia kontakty z innymi psami. 
  4. Miko kocha pływać.
  5. Nigdy się nie męczy (no może prawie nigdy ;) ).
  6. Miko miał trójkę rodzeństwa.
  7. Jego tata był czarny, a matka biszkoptowa.
  8. Miał czarnego braciszka i dwie biszkoptowe siostrzyczki.
  9. Miko ma bardzo doniosły głos.
  10. Miko nie może pić mleka.
  11. Miko gdy boi się jakiegoś psa to przed nim ucieka 
  12. Miko posiada rodowód.
  13. Miko kocha być w ruchu.
  14. Miko kiedyś jadł jabłka oraz marchew.
  15. Miko bardzo, ale to bardzo lubi aportować.
  16. Miko kocha wszystkie piłeczki.
  17. Miko urodził się 6 lipca 2012 roku.
  18. Miko nie lubi gdy się go czeszę. 
  19. Miko lubi dzieci.
  20. Miko jest bardzooo szybki.
  21. Miko złapał raz zająca.
  22. Miko nigdy nie bawił się z psem większym od siebie.
  23. Miko gdy świeci słonko lubi się położyć i wygrzewać w słonku. 
  24. Miko nigdy nie miał kleszcza (na szczęście).
  25. Miko od pewnego czasu ma problemy ze skupieniem (przez koty, które bawią się za ścianą).

  No to tyle :) Następny post już wkrótce. 

7 komentarzy:

  1. Czkam na następny post, wraz z zdjęciami!
    A my zapraszamy do nas: http://fado-labrador-retriever-biszkoptowy.blogspot.com/
    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne fakciki :) Ładny nowy design :) Czekam na następne posty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zrobiłaś te fajne łapki ? :3

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zrobiłaś te łapki i tytół ,,miko niucha'' ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagłówka ja nie robiłam (ale można zrobić w pizap), a tło można samemu narysować lub z internetu ;)

      Usuń